Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω?

Εισάγετε τα προιόντα που θέλετε στο καλάθι σας και προχωράτε σε ολοκλήρωση της αγοράς είτε ως εγγεγραμμένος χρήστης είτε ως επισκέπτης. Αφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης που σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στα συστήματα του mycava.gr. Εάν δε μας έχετε δώσει κάποιο email, η επιβεβαίωση θα γίνει τηλεφωνικά.
Επίσης, μπορείτε να παραγγείλετε μέσω e-mail στο [email protected], τηλέφωνου στο 2310 442 103 & 2310 414 921 ή ταχυδρομείου στη διεύθυνση: Κάβα Δημητριάδη, Μπουμπουλίνας 2 & Μακρυγιάννη Τ.Κ. 55134, Φοίνικας, Θεσσαλονίκη. 

 

2. Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής?

Α.       Με χρεωστική (debit), πιστωτική (credit) ή προπληρωμένη (prepaid) κάρτα (Visa / Mastercard). Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και τράπεζα έκδοσης). Είναι σημαντικό να αναφέρετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων.

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.

Β.       Με τραπεζική κατάθεση του ακριβές ποσού στον παρακάτω λογαριασμό αναφέροντας το ονοματεπώνυμο/επωνυμία ή /και τον αρ. παραγγελίας: 

EFG Eurobank
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε 
Αριθμός λογαριασμού: 0026.0257.20.0201353472
IBAN: GR6202602570000200201353472 

ή

Τράπεζα Πειραιώς
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε 
Αριθμός λογαριασμού: 5226-086476-807
IBAN: GR3001722260005226086476807 

Εδώ, η παραγγελία σας θα αρχίσει να εκτελείται αμέσως μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης της.  Εσείς μας στέλνετε το αποδεικτικό της κατάθεσης (από την τράπεζα ή από το web-banking) στο email [email protected] . Εάν δεν το στείλετε, η διαδικασία για επιβεβαίωση της παραγγελίας μπορεί να χρειαστεί από 1 έως και 5 μέρες ανάλογα με την πολιτική εμβασμάτων της τράπεζας.

Γ.       Με αντικαταβολή του ποσού στην εταιρία ταχυμεταφορών κατά την παραλαβή της παραγγελίας (μόνο για την Ελλάδα). Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με χρέωση 2,5 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%).

Δ.       Με πληρωμή στο κατάστημα Κάβα Δημητριάδη | Depot des Vins», Μπουμπουλίνας 2 & Μακρυγιάννη στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτή την περίπτωση δε χρεώνεστε έξοδα αποστολής.

 

Δεν δεχόμαστε Paypal και American Express.

 

3. Ποιοί είναι οι τρόποι και χρόνοι αποστολής/παράδοσης?

Οι παραγγελίες παραδίδονται σε όλη την Ελλάδα, στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.

Μπορείτε επίσης να παραλάβετε οι ίδιοι τα προϊόντα σας χωρίς χρέωση μεταφορικών από το κατάστημα Κάβα Δημητριάδη | Depot des Vins, Μπουμπουλίνας & Μακρυγιάννη, 55134, Φοίνικας, Θεσσαλονίκη από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 έως 18:00 και Σάββατο 10:00 έως 15:00.

Οι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών ποικίλλουν ανάλογα με τον προορισμό.

-Για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη* και την ηπειρωτική Ελλάδα παραδίδουμε σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

-Για τη νησιωτική Ελλάδα και για δυσπρόσιτες περιοχές παραδίδουμε μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες.

*Για τη Θεσσαλονίκη υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης για προϊόντα άμεσα διαθέσιμα και για παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις 15:00 με μία έξτρα χρέωση πλέον του κόστους αποστολής, 4,00 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ). 

 

4. Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών?

Το κόστος μεταφοράς καθορίζεται από το βάρος, δηλαδή την ποσότητα των φιαλών, και τη διεύθυνση παράδοσης. Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ενημερώνεστε από το σύστημα σχετικά με το κόστος της κάθε επιλογής. Για ογκώδεις παραγγελίες ή για φιάλες μεγάλης συλλεκτικής αξίας, είναι καλύτερα να προηγείται τηλεφωνική συνεννόηση ώστε να σας προτείνουμε την ασφαλέστερη και πιο συμφέρουσα για εσάς λύση.

Το κόστος μεταφορικών μπορεί να είναι μηδενικό στις εξής περιπτώσεις:
-Για παραλαβές από την Κάβα Δημητριάδη | Depot des Vins, Μπουμπουλίνας & Μακρυγιάννη, 55134, Φοίνικας, Θεσσαλονίκη από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 έως 18:00 και Σάββατο 10:00 έως 15:00.

 

5. Τι γίνεται σε περίπτωση απουσίας μου κατά την προσπάθεια παράδοσης της παραγγελίας?

Σε περίπτωση απουσίας σας κατά την πρώτη προσπάθεια επίδοσης, ο υπάλληλος της εταιρίας ταχυμεταφορών αφήνει γραπτή ειδοποίηση για την ημερομηνία και ώρα της δεύτερης προσπάθειας επίδοσης. Εάν η ημερομηνία και ώρα της δεύτερης προσπάθειας επίδοσης δε βολεύει, μπορείτε να το ρυθμίσετε τηλεφωνικά με την εταιρία ταχυμεταφορών. Η δεύτερη προσπάθεια επίδοσης γίνεται χωρίς κόστος για τον πελάτη. Εάν απουσιάζετε και κατά τη δεύτερη προσπάθεια επίδοσης, μπορείτε να συνεννοηθείτε τηλεφωνικά με την εταιρία ταχυμεταφορών για τρίτη προσπάθεια επίδοσης η οποία επιβαρύνει τον πελάτη.

 

6.  Τι γίνεται σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης?

Εάν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει πέραν των προβλεπόμενων χρόνων παράδοσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κάνουμε το καλύτερο για την εξυπηρέτηση σας. Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, κλπ. Εάν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας, μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας στο [email protected] αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα κι ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (κατά προτίμηση κινητό).

 

7. Τι γίνεται σε περίπτωση απώλειας του δέματος?

Σε περίπτωση απώλειας δέματος, το mycava.gr θα ξαναστείλει την παραγγελία χωρίς καμία επιβάρυνση σας.

 

8. Ποια είναι η διαδικασία παραλαβής της παραγγελίας?

Όλες οι παραγγελίες συνοδεύονται από τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης όπου αναγράφονται τα προϊόντα και οι χρεώσεις. Σε περιπτώσεις δώρων, το συνοδευτικό έντυπο είναι δελτίο αποστολής όπου δεν αναγράφονται οι τιμές. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε κατά την παραλαβή ότι όλα είναι εντάξει. Τυχόν επιφυλάξεις ή παρατηρήσεις θα πρέπει να σημειωθούν στο δελτίο παραλαβής από τον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφορών. Έπειτα, θα σας ζητηθεί από την εταιρία ταχυμεταφορών να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής.

 

9. Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης?

Φυσικά και έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης. Αν επιθυμείτε να ακυρώσειτε ή να αλλάξετε μια παραγγελία :
-και δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μας ειδοποιείτε άμεσα τηλεφωνικώς ώστε να τη διορθώσουμε ή να την ακυρώσουμε κατευθείαν.
-και έχει σταλεί ή ακόμα και φτάσει στον τόπο προορισμού, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς μέσα σε 5 μέρες ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή των προϊόντων με δικά σας έξοδα. Σε αυτήν την περίπτωση μπορούμε είτε να σας στείλουμε τα επιθυμητά σας προϊόντα είτε να σας επιστρέψουμε την αξία των φιαλών.

 

10. Τι γίνεται σε περίπτωση που η εταιρία κάνει λάθος στην παραγγελία (π.χ. λείπει κάτι από την παραγγελία, λάθος φιάλη, κλπ)?

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης ή στην περίπτωση δώρου από δελτίο αποστολής στο οποίο δε φαίνονται ο τιμές, εμφανίζονται όμως αναλυτικά τα είδη και οι ποσότητες. Παρακαλείστε να κάνετε έναν γρήγορο έλεγχο κατά την παραλαβή ότι τα είδη και οι ποσότητες είναι εντάξει. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να σημειωθεί στο δελτίο παραλαβής από το μεταφορέα κι εκείνος θα ενημερώσει σχετικά ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα χωρίς επιβάρυνση σας. Αν επιθυμείτε βέβαια, μπορείτε κι εσείς να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός τριών ημερών και θα κάνουμε το καλύτερο για την εξυπηρέτησή σας.

 

11. Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων?

Επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε περίπτωση υπαναχώρησης.
Αν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, η τυχόν επιστροφή χρημάτων θα γίνει με πίστωση της κάρτας. Αν έχετε πληρώσει με χρεωστική, με κατάθεση μετρητών στην τράπεζα ή με αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.